dilluns, 27 de maig del 2013

II Duatló Castell de Sant Ferran - Figueres -

Ahir, diumenge 26 de maig, volia descansar perquè les cames m'ho demanaven però no va poder ser. 

Després d'una invitació a la II duatló del Castell de Sant Ferran de Figueres, organitzada per DIVERSPORT, el descans va quedar aparcat.

El que més il·lusió em va fer participar en aquesta duatló va ser que vaig tenir el recolzament dels meus, Montse, Marc i Martina.

Bé, pel que fa a la duatló, puc dir que anava amb moltes ganes de fer un bon resultat, em volia posar a prova i a veure si podia posar el meu cos a tope. 

A les 9.15h arribem a Figueres, puc dir que la duatló es porta a terme en un lloc impressionant, en una fortalesa espectacular, poder no podré gaudir de les vistes perquè estaré corrent però miraré de disfrutar-la.

Un cop agafo els dorsals, deixo la bici i prepara-ho el material a la zona de transició. Escalfo una miqueta perquè a les 10h es dona el tret de sortida. Abans de sortir el company Maki i speaker Enric Olmos, ens explica una mica el circuit i per on passa.


A les 10h en punt es dona el tret de sortida, surto a fondu, no faig cas al amic Jaume Freixes, que em deia surt tranquil i ves a més, però vull provar-me i els primers 500 metres marco el ritme de carrera, i veig que havia d'haver fet cas a en Jaume, però jo gas, em passen tres corredors que veig que no els hi puc seguir el ritme. Decideixo marcar-me un ritme i anar fent fins a la zona de transició. 



Al sortir de la 1a transició, sento els crits d'ànims dels meus fills i la Montse que em canta que vaig 5è. Això em motiva per poder o mirar d'agafar el 4rt. Faig una transició ràpida i agafo la bici i a plat faig els primers kms per dins el castell.






Dins de la fortaleza, vaig a tope, però el rival del davant fa un parell de retalls del circuit i em deixa, però jo toçut i intento agafar-lo. La bici desprès de deixar la fortalesa sortim fora del castell i fem camins i corriols, circuit ràpid i molt divertit i al arribar a la 2a transició agafo el que anava davant meu, el que no segueix el circuit. Haig de dir que el que va quedar davant meu a la classificació general em va passar amb una 29' i això és el que li comento a la Montse al arribar a meta, necessito una 29' i resposta, et vens la meva i te la pots comprar, jijiji tornem per feina.



2a transició fet, també ràpida com la primera, surto amb un rival darrera, em marco un ritme i vaig controlant que no em passi, fem l'última volta per dins la fortalesa. Em vaig girant per controlar el rival i veig que el porto a 4/5 metres, em trobo millor que els primers 5 kms i això m'ajudo a fer un canvi de ritme i al girar-me veig que no em segueix. Mantinc el ritme fins a meta i al final entro a meta en 6a osició general i per 100 metres no he pogut agafar el rival de davant que m'ha agafat la 1a posició de màster 40. Així al final 6è de la general i 2n màster 40.



Conclusió final, no haig de sortir tant ràpid, ja m'ho deia en Jaume, haig de treballar més la velocitat. Però acabo content perquè els resultat dels entrenaments van donant els seus fruits. Ara a seguir entrenant i millorant els aspectes que em falten per pujar un altre escalor.

Vull agraïr a Diversport per la seva invitació i dedicar aquest resultat a en Jaume Freixes i principalment a la Montse, Marc i Martina per venir a donar-me suport i en Jaume pels seus consells i cedir-me el seu lloc en aquesta duatló. Ara a descansar i pensar en Bescanó a veure si podem millorar el resultat de Campllong i Santa Coloma.

Salut i kms.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada