diumenge, 4 de març del 2012

A PUNT DE COMPETIR.

Desprès de sis setmanes d'esquí, ja em poso les pil·les per participar a les diferents duatlons programades i les que vagin sorgint i algunes proves de BTT, que vull tornar a fer (Vilablareix i Sant Jordi Desvalls).

Pel que fa els entrenaments, esmentar que estic acomulant quilòmetres de running i sobretot kms de muntanya, aquest dimecres 14,5 km de muntanya (Blanes - Montbarbat - Blanes), on això m'ajuda a les diferents duatlons de muntanya. Ara haig d'intensificar els entrenaments de BTT. Crec que em falta una mica de potència, però amb les diferents proves anirem aconseguint aquest estat que m'estic demanant a mi mateix.

També, em començo a replantejar quant hauré de començar a nedar per tal de poder participar aquest juny, juliol, agost i setembre a les diferents triatlons sprint, programades per DIVERSPORT.
El nedar em costa, millor no hi trobo la motivació, però com que sóc de mullera dura, ara quant comenci el bon temps, aprofitarem els migdies a l'escola per anar a nedar a mar.

Per finalitzar aquesta petita crònica i/o reflexió, només comentar-vos que avui al matí he anat a fer la duatló de Sils, la ue organitzem els Makis, amb molt bona companyia, dos membres de la TRIBU, Joan Roura i Pep Negre.
Els 10 primers kms els hem fet a un bon ritme, no ritme de carrera, i els 27km del circuit de BTT, a un ritme de reconeixement del circuit i del terreny. Comentar-vos a tots els que vogueu participar-hi gaudireu de valent.
El circuit de running volta la Barceloneta, barriada de les Masies de pagès de Sils, transcorra per camps, camins i corriols.
Pel que fa el circuit de BTT, puc dir que és més ràpid i poder no tant dur com l'any passat, però com diu el meu mestre; "La duresa del circuit la fa cada corredor".

Bon matí de running i BTT i sobretot bon entrenament amb molt bona companyia.

Salut i kms!

1 comentari:

  1. nanu!! quin blog més guapo que tens...ens veiem a la duatló de Sils... mira't això i comenta-ho amb qui vulguis... t'agradaria poder entrenar natació a casa durant tot l'any?? http://www.youtube.com/embed/SECrbV98JbY?rel=0&autoplay=1
    Mira't els equips de natació a WWW.TECHNOJETSWIM.COM
    ja en parlarem...
    Toti Gispert!!

    ResponElimina