diumenge, 7 d’agost del 2011

4a. Setmana i 1a. Triatló al sarró!!

Aquesta 4a setmana, desprès de venir d'una setmana, on havia fet tope en la meva preparació, la he agafat amb tranquilitat i pensant en la Triatló d'avui a Portbou.

Dilluns: 5km de cursa a peu, pels voltants de la casa de colònies (Les Mines d'Osor).

Dimarts: 750m de natació i 35km amb BTT. La BTT s'ha fet pesada per la calor i perquè venia de nedar però he agafat un ritme tranquil per tal de no cremar-me massa.

Dimecres i Dijous: DESCANS!!

Divendres: 6km de cursa a peu pels estanys, lloc planer per estirar les cames.

Dissabte: Passeig amb bicicleta amb la família, per tal d'estirar la musculatura i tonificar les cames.

DIUMENGE: Avui diumenge, a les 6.30h, sortiem una colla de Sils i Santa Coloma direcció a Portbou, allà m'esperava la meva 1a Triatló Sprint, 600m natació + 11km BTT + 1,7km running.

Portava tot el més de juliol, entrenant la natació per aquesta prova, ja que no havia nedat mai tant al mar i menys en una prova esportiva.

A les 9h tret de sortida, m'esperava el repte més complicat, 600m de natació.

He seguit els consells del meu amic Carlus Vila, un ex triatleta de cap a peus, m'he situat a la part esquerra
així he tingut controlat en tot moment la direcció que havia de seguir fins a la boia verda, per tal de girar. Me agafat un ritme tranquil per tal de no descarregar totes les forces en la natació ja que és una prova que no domino. Braça darrera braça, anava avançant metres fins arribar a boxes. M'esperaven 11 km de btt i 1,7km de cursa a peu.

Tot seguit, desprès de sortir de l'aigua, neteja de peus, jijiji, calcem sabates de bicicleta, casc i ulleres i començo a pedalar amb moltes ganes direcció al port de 4km d'esfalt que ens esperava fins arribar al Coll del Frare. He començat a passar i a passar gent, les cames responien a la perfecció, no notava cap sobrecàrrega, per precaució em prenc un gel. Un cop som a d'alt del port, ens espera una pista de sorra amb molta pedra fina a Portbou, allà m'atrapa l'amic Lluís Mas i fins als boxes, hem anat junts a un bon ritme i passant rivals.

Al arribar a boxes, canvi de calçat i 1,7km, les cames responen i encara tinc forces per fer algun canvi de ritme i passar a dos rivals.

Al final 40 de 176 inscrits,amb un temps de 58:21. Molt bones sensacions i amb una cosa al cap: NO SERÀ LA MEVA PRIMERA NI ÚLTIMA TRIATLÓ!! Ara toca preparar duatlons i la triatló de Darnius del 28 d'agost i la de Cadaquès del 9 d'octubre.

M'agradaria agraïr el suport del meu amic Carlus Vila, pels consells que m'ha donat per fer triatlons i també de l'UltraQuim. Sense els seus, encara que siguin petits, consells, no haguès pogut fer aquesta triatló de la manera que la he fet. GRÀCIES AMICS!!
També agraïr el suport a través del Facebook d'amics, d'amics Makis,... Gràcies a tots i a totes.

Ahh!!! i agraïr el suport del meu cunyat Jordi Bota, pel seu recolzament al llarg de la triatló i per fer-me de MANAGER i fotògraf.

GRÀCIES A TOTS!!

Ara, no podem parar la MÀKINA està en marxa i això no parar!!!

Classificacions oficials AQUÍ

1. Felicitats!!! la vuluntat que hi has posat es lo que els final surt , ara no paris !!!! Ben vingut al mon dels triatletes , encara que no pugi fer- ne els porto al cor i aqui en tens per lo que et pugui ajudar.

Carlus.

2. Martí, molt xules les fotos... te n'he "robat" algunes....