divendres, 19 d’agost del 2011

AIXÒ CONTINUA.

Bona setmana d'entrenaments, tot i que haurem de frenar una miqueta.

Vaig començar la setmana amb 57km de BTT, bastant rodadors. Sils - Caldes - Cassà - Llagostera i Sils. Em van ajudar a estirar una mica les cames, que ja em va bé fer una mica de planer de tant en tant. Al vespre vaig sortir, però no a entrenar, vaig sortir de FESTA, cosa que feia moilt de temps que no ho portava a terme!!

El dimarts tocava descans i disfrutar dels meus fills, tot i que de descans poc.

Dimecres, jornada intesiva. A primera hora 6km a peu i tot seguit direcció a la platja de Sant Feliu per nedar una estoneta, al final 800m.

Dijous, dia complicat, des de que em vaig llevar notava les cames carregades, però com que això de descansar no m'agrada gaire, vaig sortir amb en Miquel A. 30km de BTT. Sils - Farners - Sils.

Divendres, una mica de natació, però avui tocava a la piscina, mentres els meus fills i nebots jugaven i la meva neboda Berta em contava les piscines, jo piscina amunt i piscina avall, al final 750m. Ah!! i provant tècnica, cada dia millorem.

Dissabte. Toca nedar a mar i a la tarda-vespre, anirem a còrrer una miqueta i el diumenge més natació, aquesta vegada a la piscina però a primera hora del matí haurem anat a còrrer.

A partir de la propera setmana, m'esperan 5 dies de vacances al Valle del Roncal, bon lloc per entrenar. Ja tinc a punt la bicicleta i les bambes, ah i el banyador perquè en el poble on anem hi ha PISCINA!!!

En referència a aquesta foto, és perquè ja he començat a preparar alguns duatlons del més d'octubre i novembre i també perquè amb aquest dibuix poder farem alguna cosa??

Vinga salut i km's

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada