dilluns, 1 d’agost del 2011

3a. Setmana, quina setmana!!

Quina tercera setmana, més dura que he passat. Desprès de dues setmanes entrenant a fondu, aquesta tercera setmana he tingut que baixar l'entrenament, perquè les cames han començat a fer figa, però això no vol dir que no haguès entrenat.

Dilluns: Com que tenia molt de mono de BTT i poca estona, vaig sortir de casa, direcció Santa Coloma - Ca l'Agustí - Corriol depuradora - més corriols i cap a casa, al final 30km. A la tarda direcció a la piscina, 750m.

Dimarts: Vaig començar a notar que les cames, al llevar-me que les cames no responien, però jo decidit prepar-ho els estris per anar a la piscina i allà 1000m, a un bon ritme, però les sensacions al sortir de l'aigua, ja donaven sensacions negatives.

Al vespre a casa, vaig començar a notar una baixada física, notava cansament a les cames, millor dit a tot el cos.
Això va fer que canvies la rutina de la setmana, per tal de recuperar-me una mica.

Dimecres: DESCANS NECESSARI

Dijous: Jo que em llevo i penso??? avui podem anar a fer una ruta, una mica durilla amb la bici. Quedo amb el company Enric O., que aquestes últimes setmanes m'ha acompanyat en la majoria de sortides que he fet amb la bicicleta. Un cop enfilem direcció Santa Coloma, noto que les cames no em responen, tot i haver descansat, com jo voldria. Canvi de plans, ruta de 36km planes, per recuperar les cames i estirar una mica. Sils - Santa Coloma - Vilobí - Sils.

Divendres: TORNEM A DESCANSAR EL COS M'HO DEMANA!!

Dissabte: Descans relatiu, preparació de la nocturna que organitzàvem els makis.




Quina colla de cracks aquests MAKIS!!! Abans de tot una bona cervesa, la millor beguda isotònica que hi ha!!

Aquí falta el crack d'en Marc, el meu fill gran!! Gran nit de BTT amb amb els meus fills, en Marc era el primer any que feia tot el recorregut tot sol i la Martina, com podeu veure, em va ajudar moltíssim a tirar de la bicicleta. SOM UNS CRACK AQUEST MAKIS ORGANITZANT COSES!!

Diumenge: Ahir vaig voler sortir a estirar les cames, per veure quines sensacions tenia, 6km de cursa a peu molt i molt suau.

Comencem la última setmana, abans de la Triatló de Portbou. Setmana suau d'entrenaments per tal d'arribar en condicions a Portbou.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada