dimarts, 3 de gener del 2012

SEGUIM SUMANT!

He acabat la FASE I i l'any, com més m'agrada FENT ESPORT.

Aquest passat diossabte 31 de desembre, he anat a còrrer la 7a. Sant Silvestre de Girona. Mai havia participat en una cursa d'aquestes característiques. Només puc dir, que m'ha agradat moltíssim i que el proper any repetirem.

Haig de comentar, que aquestes curses, has d'anar diurant els 5km a "fondu", en el meu cas, que no estic acostumat a còrrer, distàncies curtes a un ritme bastant alt, per mi, m'ha servit per veure que a la FASE II, és un punt a treballar, les sèries curtes, però intenses. Al final 1308 participants i amb un temps de 20:20, a un promig de 4 el km. Content i el proper any a baixar dels 20 minuts.

També m'agradaria comentar, que no hi vaig anar-hi sol. De Sils, vèrem participar-hi 5 Makis, el pare i fill Sergi Urzay, el secretari Joan R. i la meva cunyada Pilar Matamala, Pili per la família. Felicitats a tots !!

Podeu veure les classificacions AQUÍ.

Això no finalitzava aquí, el diumenge 1 de gener, començava la FASE II, i la millor manera de començar és entrenant. Sortida amb BTT per estirar les cames, al final 38km i agafar gana per dinar.

Bé, només puc dir que m'esperan dos mesos més d'entrenaments abans d'entrar fort a les curses, tot i que el mestre, al llarg d'aquests dos mesos em deixa participar en alguna cursa.

Bon Any, Salut i molts Kms!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada