diumenge, 8 de gener del 2012

EM SEMBLA QUE QUEDA MOLT ENCARA!

Cap de setmana amb dues sensacions ben diferents.

Ahir al matí vaig sortir a còrrer amb en Joan R., Sergi U., David P., i un servidor, per anar dissenyant el circuit de running de la 4a. Duatló Rural de La Selva - Sils -.

Volta de 10km per la zona de la Barceloneta amb un ritme tranquil, però sense perdre el temps.

Al arribar a casa, les cames en perfecta estat, sense gota de cansament. Sensacions de running boníssimes.

Avui, tocava anar a la V Marxa BTT de La Cellera. A les 8h del matí en David G., Lluís M., Raúl S., i un servidor, ens dirigiem a La Cellera. Allà ens hem trobat amb el mestre Joan Roura, companys de Maçanet Miquel Bancells i el crack de la comarca Arnau Masfarrer, Felicitar als dos últims perquè han quedat primers de la Volta Curta i Llarga.

A les 9.35m es donava el tret de sortida, rampes dures per començar. Haig de dir que he fet gran part del circuit amb el plat petit. Em costava agafar el ritme, les pujades es feien eternes i en les baixades no em recuperava. Fins al km 18/20 no he començat a trobar-me millor, poder han sigut els afectes del GEL que m'he pres.

Al final 2h 25m per fer 30km, però s'ha de dir que el circuit era dur de c.............s!!!

Pel que fa a les meves sensacions damunt de la BTT, només puc dir que he marxat desanimat de la cursa, però motivat per seguir entrenant i millorant el meu estat físic. He vist que haig d'entrenar molt més la BTT.

Bé, continuarem amb la FASE II, tot i que avui he cremat la FASE I, II, III i les que podíen seguir.

Salut i kms

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada