dissabte, 26 de novembre del 2011

BON ENTRENAMENT!!

Desprès que ahir visionés alguns petits "vídeos" d'en Kilian i em motivés una miqueta. Avui, he carregat els bidons, he agafat dos gels i una barreta i preparat per fer una tirada llarga, per mi, de running a la muntanya.
Jo com ell, no m'agrada l'esfalt, i preparat per començar.

A les 12.30h, he deixat a la família a la piscina de Santa Coloma de Farners i he sortir direcció Farners, a 3km he agafat la pista que m'ha portat a Ca l'Agustí i d'allà direcció a "les pomeres", per creuar la carretera de l'Esparra per arribar a la bassa de Can Tort i d'allà direcció Riudarenes, Semursa i cap a casa.
Al final, 1h 41 minuts i 17,7km en total.
Haig de dir que és la primera vegada que faig tants km de muntanya. També haig de dir que fa un any i mig, no hagues dit mai que aniria a còrrer i mai tants quilòmetres. Cada vegada em sento millor quant surto a còrrer, ara falta entrenar la BTT, que encara estic una mica fluix, desprès d'un estiu on he entrenat massa i m'he passat de rosca.

Ara, continuarem entrenant, a un ritme tranquil, per anar preparant la temporada de duatlons i triatlons.

Salut i km

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada