diumenge, 4 de setembre del 2011

.... Anem millorant!!

Desprès de la Triatló de Darnius, necessitava uns dies d'entrenament suau i planer per recuperar-me.

Al llarg de la setmana, he fet dos dies de running per Sils, per provar les noves bambes, les ZOOT. Haig de dir que són molt còmodes i que per còrrer per planer i sobretot per esfalt van molt i molt bé.

Aquesta setmana, nomès he tocat la bicicleta el dijous. He començat a entrenar una altra vegada amb els companys de mil i una batalles. Companys que entrenem de setembre a juny, dimarts i dijous de 18.30h a 21h, hi hagi llum solar o no, plogui o nevi,...

Dijous, vàrem pujar a Farners, amb l'Albert Valls, des d'un bon principi vàrem marcar un ritme ràpid i constant, fins arribar a d'alt. Allà ens reagruparem i uns van baixar per la trialera d'en Xicu i els altres per darrera a Farners. Un cop a baix, direcció a Sils.

Feia dies, que portava en ment fer una tirada llarga, per mi, de còrrer i dissabte em vaig llevar en ganes i em vaig disposar a arribar a la barrera dels 15km o superar-la, tal dit i fet, rinyonera preparada, bidons plens i direcció els Estanys - Font de les Escloses - Sorrera d'en Guixeres - Can Tarrés - guaita - Maçanet - Volta a l'estany i arribada a casa. 15,06km amb 1h 27m, a un ritme suau per provar les sensacions de còrrer més de 10km.

Puc dir que vaig acabar molt content i crec que el repte de la meva primera 1/2 el tinc a prop. S'ha de dir que aquest repte el tenia en ment, però l'amic Joan Risques, m'ha embolicat del tot i ara ja no hi ha marxa enrera. Provarem de fer la 1/2 de Mataró.

Ah!! i a mig matí a la piscina, però nomès vaig fer 500m de natació, les cames jo estaven carragadetes.

Bé, ara toca preparar les dos últimes triatlons de la temporada, 1 d'octubre Colera i 9 d'octubre Llançà i desprès entren de ple a les Duatlons, Pontós, Portbou, .....

Recorregut 15km de running.




Salut i km

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada