diumenge, 18 de setembre del 2011

Això ha de canviar....!!

Porto un parell de setmanes, que les meves sensacions físiques no són les esperades. Tot l'estiu entrenant a un bon ritme, combinant entrenaments de running amb BTT i nedant a mar i a la piscina. Participant en alguna triatló, modalitat adictiva.

Començo el curs, pensant i "programant" els entrenaments, per tal de poder participar en diferents duatlons i sobretot anar mantinguent tot el que he fet a la piscina i en el mar. I aquest dijous noto com les meves forces han desaperagut, podria dir que el dimarts amb els companys de sortides, també començo a veure que les cames, principalment, no responent com jo estava acostomat els últims dies.

El que m'imaginava. Dijous porto 10km de BTT i NO PUC!! no hi ha maneres de pedalar, d'agafar un ritme encara que sigui suau i per el cap em passa el que ja feia temps que la Montse em deia. Haig de demanar hora per fer una revisió.

Tothom em pregunta si m'alimento bé, que crec que no, si no entreno massa, si descanso poc,..., no ho sé? Però si que sé que haig de fer-me la revisió per veure si hi ha quelcom més.

Però, com que sóc força masoca, dissabte em llevo aviat, em vesteixo amb el nou mono, que han fet els de RONDO, que haig de dir que és CANELA FINA, i surto de casa, 4,5km de running. Desprès vaig a buscar al meu cunyat, Jordi B., i direcció a S'Agaró, amb parada a Llagostera a esmorzar, 45km i en arribar a la platja, 400m de natació. Les sensacions han sigut bones, però els meus fills em demanen per anar a passejar a les roques i començo a notar, les sensacions extranyes que fa temps que em persegueixen, petites baixades de pressió.

Crec que ha arribat el moment de fer un replantejament físic. Millor alimentació, revisió metge i seguir entrenant a TOPE!!!

Pròxim repte ROADBOOK de Sta. Coloma de Farners i circuit de duatlons de DIVERSPORT.

Un Maki mai abandona!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada