dilluns, 14 de febrer del 2011

Últim dia de curset.

Aquest diumenge 13 de febrer, en Marc ha fet l'últim dia de curset. Aquest diumenge ens ha tocat anar a Formigueres, una estació amb encant i des del meu punt de vista la més maca del Pirineu Francés.

Al llarg d'aquestes cinc setmanes, en Marc ha fet una millora considerable i això a mi em comença a preocupar, perquè a dos anys vista o entreno de valent o ja el tindré darrera meu, enganxat com una "paparra". Només em queda dir Felicitats crack!!

Pel que fa als meus entrenaments, dir que desprès d'un mes i mig de repòs, és a dir, uns entrenaments més suaus amb BTT i de còrrer afluixant el ritme fins a poder solucionar els problemes als peus i als besson, aquest dissabte (12/02), he començat a fer entrenaments de qualitat, 9,5km de cursa a peu amb 42', per començar a preparar els meus reptes personals ( duatlons, curses BTT, Pedals de foc...) i reptes Makis (ruta de les Ermites NONSTOP, Carril Bici Sant Feliu de Guíxols - OLOT, 100km NONSTOP als Montnegros,...).

Bé, comença l'hora de la veritat, entrenar, entrenar, entrena i entrenar!!!

Un Maki mai abandona i sobretot QUE TREMOLIN ELS SENGLARS!!!









Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada