diumenge, 20 de febrer del 2011

Comencem els entrenaments pensant amb les duatlons.

Aquest matí he començat a preparar els nous reptes, desprès de dues setmanes de baixada a conseqüència de la lesió al cap del peroné i d'aquesta última setmana començant suaument i anar pujant els ritmes d'entrenament, aquest matí he començat amb un pla d'entrenaments que m'han de portar a les duatlons i els reptes Makis que tinc en ment.

A les 8h ja m'esperava el crack d'en Joan R. per fer 7km a peu pels estanys i per veure un camí per la duatló, a un bon ritme i amb bones sensacions, un cop hem arribat a casa ell ha continuat i jo he agafat la bici i direcció Sta. Coloma de Farners - Sant Salvador - Ca l'Agustí - El Rieral - Argimont - Sils, en total 37.77km a un bon ritme.



He de comentar, que quant era al 1.430m he trobat els companys Albert V., Miquel A., Jordi G., David V., Pau V., i una colla de riders que anaven amb ells a fer la trialera d'Argimont, i clar han insistit, una miqueta, més ben dit molt poc, perquè els acompanyés i com que un MAKI MAI ABANDONA, direcció a Argimont.




Bé, avui puc dir que he fet un bon entrenament i de qualitat i ara nomès dir, que això nomès acaba de començar!!

FACE TO FACE

Un maki
Salut i km, però sobretot que tremolin els senglars.

Entrenament a peu 7km (en Joan R. ha continuat...)

2 comentaris:

  1. Que tremolin els senglars que jo ja ho faig.
    Enhorabona, crack!!!!

    ResponElimina
  2. Martinet, Martinet!! Així m'agrada entrenant el duatló. Aquest any vull disfrutar del que realment m'agrada. Sense obsesionar-me. Màxim objectiu Duatló de Sils (Espero que no us passeu amb el correr a peu! tinqueu pietat i clemencia per un spinner de 2ª)!

    ResponElimina