dilluns, 2 de desembre del 2013

4a. Prova del circuit Català de duatlons. DUATLÓ DE SOLSONA

Ahir ens tocava anar a córrer a Solsona, al Pantà de Sant Ponç. Duatló no molt atractiva pel circuit però que serveix per agafar punts a nivell d'equip i individual.

Gran part de l'equip ens vàrem dirigir a Solsona, accepta el crack Albert Mendoza "Mendo", que era a córrer a Santa Susanna on va fer un 5è lloc perquè quant anava segon es va perdre.

La resta del equip, Jordi Artau, Jaume Freixes, Marc Puig, Sergi Durbau i un servidor. A 3/4 de 10 ja eram a lloc, sembla mentida perquè sempre anem just de temps, estàvem preparan material i deixant les bicicletes a boxes. Ahir ens va donar temps per poder fer un bon escalfament i no sortir en fred com les altres proves.

Ahir arribàvem justos de forces per diferents motius, físics, accès d'entrenaments, ... Però com sempre amb ganes de fer un bon paper i si és possible fer podi per equips. 


Escalfem per una part del circuit de run, amb algun canvi de ritme i entrant amb calor. A les 10.30h ens donen el tret de sortida. Sortida molt ràpida, com sempre, però a més el circuit permet anar ràpid circuit de run molt planer amb alguna rampa i el de BTT molt i molt ràpid.
Els primers 3kms me'ls agafao a un ritme ràpid, constant i que em trobi a gust. Vaig fent i noto una bona sensació de cames, vaig passant corredors, cada vegada em trobo millor. Arribem al km 3.5 i começa una pujada progressiva, afluixo una miqueta però amb un ritme que em permet passar més gent. Desprès d'una forta baixada trencada, enfilem un troç de carretera i arribem a boxes on faig una transició ràpida. Mentres em canvio menjo alguns dàtils, consell del company Sergi Escriu, i surto a fer el segon tram. "4km de BTT per pista ràpida i molt rodadora. En aquest primer ram he passat el company d'equip Jordi Artau, però el tinc a darrera, sort a tenir-lo a prop que gràcies a ell he pogut fet un bon resultat.

Surto amb la bicicleta, una mica de beguda isotònica, baixem pinyons i posem el plat gros i a pedalar fort. PROBLEMA!!!!!!! Al km 4, km maleït des de fa dues setmanes, primera punxada al bessó esquerra i tot seguit el dret, començo a tenir rampes, agafo un pot de magnesi i me'l prenc, un xarrup al bidó i a veure que passa, així fins al km10. 
A partir del km 10, apareix la meva salvació i la millor ajuda que he tingut mai, en Jordi Artau, em passa, parlem i em diu que em posi a roda fins a meta, li agraeixo i li agrairé sempre. Sense aquest esforç que va fer per mi, no haguès arribat amb el temps i posició que vàrem arribar. Tirem a un ritme ràpid, dins de les meves possibilitats fins a la transició. 


Transició més lenta, cames carregades i que m'avisen que les rampes estan al caure. Crido a en Jordi, va anem junts fins a meta, ell diu que tiri, vaig tirant i el vaig cridan i res, em demana que haig d'entrar dins dels 50 primers, intento apretar una miqueta més però les cames no tiren, cames enrampades. Vaig tirant de coco més que de cames fins a arribar a meta amb una 49a posició. Content pel resultat però preocupat per les rampes.

Des d'aquí vull tornar a agraïr a en Jordi Artau, que sense la seva ajuda, haguès tornat a patir moltíssim i felicitats a en Jaume Freixes per la seva 14a posició en Sergi Durbau per la 23a i en Marc Puig per la 30a posició. Ahir per 2 minuts no fem podi per equips. FELICITATS EQUIP/COMPANYS!!!!

Ara a seguir sumant i mirant de solucionar els problemes físics. Un MAKI que lluita fins el final abans d'abandonar!!!






Salut i kms

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada