dilluns, 4 d’abril del 2011

REPTE MAKI ACONSEGUIT.

Aquest dissabte 2 d'abril a les 00h, conjuntament amb el company David G., sortiem del Parc de Sant Salvador, amb un sol objectiu: Conquerir les 10 Ermites d'una sola tirada.
Aquest repte el compartiem amb diferents companys Makis. L'agus i en Joan R. la matinada del divendres al dissabte sortian amb el mateix objectiu, fer les 10 ermites Non-Stop. Objectiu complert FELICITATS MAKIS.
La tarda del dissabte, a les 16h aproximadament, un altra grup de Makis, format per en Carlus V. (el nostre impulsor a les ULTRES),l'Enric T., Xavier B., Francesc S. i Xavier S., començaven l'ultra, acompanyats fins l'ermita d'Argimont per en Joan O., Ignasi B. i l'Albert F.

Bé, pel que fa a mi i en David, ens esperava una nit distreta, el temps ens acompanyava i en principi les condicions físiques també. Vam agafar un ritme tranquil, perquè ens esperaven 65km i més de 2000m de desnivell positiu.
Fins a l'ermita de Cladells, vàrem anar fent a un ritme suau, però sense encantar-nos gaire, foto davant de cada ermita i continuar.
Un cop vàrem sortir de Cladells direcció a Santa Margarida de Bellors, aquí vaig veure en les meves pròpies carns la duresa de la ruta, amb rampes que no podiem fer, només a coll de la bicicleta i els quilometres que em començaven a passar factura, però com que UN MAKI MAI ABANDONA, endavant que s'ha de complir l'objectiu. Arribada a Sta Margarida, descans obligat, per carregar forces, però sense perdre temps que ens faltava conquerir el Turó dels Makis i arribar al Padró.
Anem pujant tranquilament, fins a trobar al Turó dels makis, allà parem per penjar un troç de senyera amb un escrit i record Maki, i tot seguit arribem al padró. Allà veig la llum, nomès ens queden 3 ermites, si si, tres ermites. Menjem alguna coseta i avall que fa baixada fins a santa Creu d'horta, parada curta i telefonada als companys de Cako per a veure on eren,ells ja baixaven direcció Castanyet. Arranquem direcció Sta. Barbara, amb un ritme ràpid fins als 2 últims kms que venen de pujada. Arribada a Santa Bàrbara, aquí si que veig que el REPTE ESTÀ AL SAC, foto de rigor i baixada fins a Castanyet, foto i direcció a la caça dels companys CaKo, on els trobem abans d'arribar a Sta. Coloma i fem l´'ultim tram conjuntament amb ells.

Nomès puc dir, que gràcies a l'amic David G. i en Carlus, he pogut fer amb molt de gust i sobretot amb molta il·lusió aquesta ULTRA. Un per saber-se el cami a les mil i una meravelles i per ajudar-me en moment de COLLONS QUIN PATIMENT. I làltre per pensar animalades que podem fer conjuntament, però sobretot per poder-les disfrutar tots junts. GRÀCIES

Per cert, m'agradaria felicitar als Pardillos, per haver fet la Ultra amb algun problema físic. Ànims!!

FOTOS DE L'ULTRA

RUTA DE LES 10 ERMITES NON-STOP

Ara, em toca començar a preparar la duatló a FONDO. Aquest diumenge ja comencem amb en Joan R. a fer un entrenament pensat amb la duatló. 10km a peu i 27km amb BTT.