dijous, 26 de desembre del 2013

6a. Duatló del Circuit Català a Òdena i 13a Remullada Maki

Aques diumenge passat, l'equip al complert amb un objectiu comú, fer podi per equips, ens vàrem dirigir a Òdena, a participar a la 6a. duatló a nivell individual al complert.

Com sempre arribem justets de temps, però amb temps per fer un café i una parada obligatòria. preparem els estris, anem a deixar les coses a la zona de transició i a escalfar. Escalfament ràpid però intens perquè el temps se'ns tira al damunt.

Abans de sortir salutacions entre companys de batalles, amb en Sergi Escriu comentem alguns punts de vista respecte les duatlons, els entrenaments,..., i em poso a la tercera línea de sortida, haig d'aprendre a colocar-me. A les 10.30h tret de sortida i com sempre sortim a un ritme frenètic. jo com que començo a conèixer el meu cos, agafao un ritme que els primers quilòmetres em permetin estar fresc per fer una apretada final i sobretot pensant amb el tram de BTT, que durant el trajecte en Jaume F. ja m'havia comentat quer era pujar un port de muntanya per una pista inacabable.

Vaig reservant forces fins a la transició, arribo prou fresc, a un minut d'alguns companys d'equip. Entro a la zona de boxes i em canta el pare Artau, Martí vas 58. Això em dona ales i forces per tirar més fort i per veure si podem fer un bon resultat final. Agafo la bici i gas, primer tram ràpid i de baixada amb algun petit corriol. Els primers quilòmetres són ràpids i em trobo còmode, però de sobte comencem a pujar i amb el grupet que anàvem ens anem seperant i jo em quedo més endarrera, em costa enganxar-me, començo a menjar-me el cap; com pot ser que no vagis bé amb bici? perquè em costa tirar? no pot ser que em passin? .... Així fins arribar a d'alt del port. Començo a baixar molt ràpid, amb algun susto en alguna curva, però jo GAS per veure si puc atrepar alguns corredors del davant. Arribo a la zona de boxes en la posició 65, he arribat decepcionat, però com que a les 2nes transicions em trobo molt còmode, surto amb ganes i amb molta força, apreto i aconsegueixo passar alguns corredors. Al final entro en la 59a posició, content pel resultat però "preocupat" per les sensacions en la BTT.

A nivell d'equip molt contents, hem aconseguit la 3a posició per equips, cada vegada més i millor. Felicitar per la gran cursa d'en Mendo, per la seva 6a posició i per la resta de companys d'equip; jaume F., Marc P., Sergi D. i Jordi A.



Ara a seguir sumant i a preparar-me per la meva última duatló del 2013 a Cabrils.


25 de DESEMBRE. 13a REMULLADA MAKI


Ja fa 13 anys que els Makis organitzem la REMULLADA MAKI a la platja de s'Agaró. Any darrera any hem anat augmentant els makis folls que anem a banyar-nos. Com cada any per arribar a s'Agaró ho fem amb tres modalitats diferents; BTT, running des de Sils i amb cotxe, els que vénen amb cotxe van a córrer pel camí de ronda. Un cop ens trobem tots, a la de tres i cap a l'aigua.

Esperem repetir aquesta tradició que any darrera any porta més gent a la platja de s'Agaró.

FOTOS
FOTOS

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada