dilluns, 16 de desembre del 2013

5a. Prova del circuit Català de duatlons. Duatló de Terrassa.

Aquest cap de setmana ens tocava anar a fer la duatló de Terrassa. Duatló amb 400 corredors i amb molt de nivell. El nostre objectiu era fer un bon paper tot i saber que el nivell era bastant superior a les altres duatlons, aquest era l'objectiu de l'equip. El meu objectiu era fer dels 100 primers corredors i sobretot no patir rampes, com a les últimes proves.

Com sempre, marxem ben d'hora ben d'hora, ah!! no que sempre anem tard perquè algú es deixa quelcom a casa, jijiji.

Arribem a Terrassa, fem parada obligatòria, preparar les coses i algun entrebanc com sempre i deixem les coses a box. Escalfem una miqueta i a les 10.30h tret de sortida.

Aquesta vegada em col·loco bé a la tercera filera de corredors. Sortim a tope a un ritme de 3,45 km/h. El primers quilòmetres són ràpids i força planers. Agafo un ritme que em trobo bé i sempre pensant amb els altres sectors, BTT i RUN. Pateixo una mica a les pujadetes, però ho anem millorant prova darrera prova. En aquest primer sector ja veig que avui estan fins, els cabrons de l'equip. Arribo a boxes i quant entro surten en Jordi Artau, Sergi D. i en Mendo. Penso carai no tan tret tan!!!! jijiji.

Agafo la bicicleta, m'esperan 20km en un circuit que hem de fer dos voltes. Pel cap només em passa que avui no puc tenir rampes. Vaig menjant les meves noves barretes, els dàtils, i vaig beben. Fem un grupet de 4/5 corredors i anem fent fins a la segona volta. Començant la 2a volta em fotu una òst..........a de coll........ns per intentar esquivar unes pedres. M'aixeco, estic bé, adreço el manillar i GAS!!! Porto pocs metres i noto una fressa, la roda del davant la porto descollada. Tornem a parar. Entre la caiguda i el tenir que fixar la roda em passen 5/6 corredors, això em dóna força per apretar i veure si els puc passar i així fins arribar al 3r sector.

Faig una última transició ràpida i començo a córrer els últims 3kms. Noto que les cames em van bé i decideixo anar a la caça del corredor de davant que hem estat tot el tram de BTT lluitant entre nosaltres, el passo i veig que puc agafar els 4 que tinc a davant. Cada vegada em trobo millor i això fa que pugui fer un canvi de ritme i recuperar algunes posicions més fins arribar a meta amb l'objectiu complert. Quedar entre els 100 primers dels 400 duatletes.

Felicitar a l'equip perquè cada vegada estem més a prop del podi. Si tot va bé i continuem així segur que a Òdena hi pujarem. També felicitar a en Jordi Artau perquè torna a tenir les sensacions de quant el vaig conèixer, ai quina guerra donarà. Ah i esmentar que no va poder venir en Marc Puig, perquè va fer un repte molt GRAN, córrer 24h en una pista. Només felicitar-lo pel que va fer tot i que problemes físics no va poder assolir l'objectiu.

A nivell personal, estic molt content perquè cada vegada em trobo millor i sé que puc anar a més.

FELICITATS EQUIP, ANEM A MÉS!!!

CLASSIFICACIONS i FOTOS

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada