dilluns, 30 de maig del 2011

REPTE MAKI 2011 ACONSEGUIT!!!


Aquest diumenge 29 de maig, els Makis organitzàvem la 3a. Duatló Rural de La Selva. 9,6km de running i 26km amb BTT.

Desprès d'una setmana de nervis, perquè tot sortís bé, ahir va arribar el moment. A les 5 del matí, ja estava donant voltes al llit, els nervis de la cursa, els nervis de que tot estiguès bé, els nervis perquè no ens hagin tret cintes,..., jo donant voltes al llit. A les 7 ja estic amb els amics Makis, que sense ells no podríem fer tot el que fem, gràcies Joan O., Joan R., Francesc S., Carlus V., Ignasi B., Albert V. Jordi R., Agus, Joaquim B., Lluís B., Carlus H., David G. i Manel Estany, i a tots els que ahir van estar al peu del canó en els controls, als avituallaments, a la preparació de l'esmorzar,..., MOLTES GRÀCIES.

Bé tornan a la cursa, tot a punt del tret de sortida, la tàctica estudiada amb en Joan R., que em faria de llebre un troç. En Carlus fa sonar l'esquetlla i comencem a un ritme molt ràpid a 3,30 el km, i això em passa factura, arribo a l'avituallament (km 6) just de forces, però els ànims d'en Manel Fernàndez i d'en Robert Benítez, moltes gràcies, fan que arribi a la transició just però amb ganes de fer el circuit de BTT.

Agafo la bici i em marco un ritme alt, però al km5, PROBLEMA 1, em puja el bessó esquerra, i això em fa baixar el ritme. PROBLEMA 2, començo a pujar la línea de Vallcanera i rampa als dos bessons, aquí si que veig que patiré fins a l'arribada.

Vaig tirant, sempre controlant les forces i prenguen gels per refer-me, però em trobo amb el PROBLEMA 3, en una baixada força ràpida, entro dins d'un xergai i al voler sortir-ne, torno a tenir rampes als dos bessons i surto volant pels aires fins frenar amb el terra i tins els dos bessons i els quadríceps al clatell, això em fa reflexionar i agafar-mo més tranquil.

Al final, posició 39 de la general de 120. Jo m'havia preparat per fer millor resultar, però dins de les circumstàncies i de la setmana que havia passat, això no és excusa, puc estar molt content.

Pel que fa al REPTE FACE TO FACE, amb el meu amic Joan Roura, em queda molt per entrenar, ja que és un PUTO CRACK!! Felicitats Joan.

Bé, l'any que ve ens tornarem a veure i lluitarem per millorar la 39a posició d'aquest any i ser el 1r. Maki en arribar.

FELICITATS MAKIS PER L'ORGANITZACIÓ!!


1 comentari:

  1. Martí, no es pot matar tot el que és gras i desprès de una setmaneta com la passada pots estar "orgullossísim" de haver, 1ª, acabat i 2ª, en la posició 39ª...Per tant, enhorabona, salut i força, crack.
    Sento no haver estat millor llebre però (parla amb algun dels corredors de Sils) no controlo els ritmes, vaig per sensacions...
    Seguirem entrenant i millorant perquè....UN MAKI MAI ABANDONA!!!!!!
    I QUE TREMOLIN ELS SENGLARS I TOT EL QUE ES MOU!!!!!

    ResponElimina