diumenge, 5 de juny del 2011

ENTRENAMENT DESPRÈS D'UNA SETMANA INACTIU.

Desprès d'una setmana inactiu per el gran esforç de la duatló, avui hem sortit amb BTT en Victor Soliva, Miquel Amargant i un servidor.

Desprès de discutir el recorregut, per evitar fang, en Miquel ens ha proposat fer una ruta llarga, però ciclable al 100%.

Hem sortit de Sils direcció a l'Esparra fins al trencant de murgadella, girem a la dreta fins arribar a Can Fornaca i allà hem agafat una pista que ens ha portat fins a la cruïlla de St. Feliu de Buixalleu, fins arribar aquí, tot i que el temps no ens ho permetia, teniem unes vistes espectaculars del Montseny i el Turó de l'Home.
Un cop hem arribat a la cruïlla dels quatre camins, ens hem decantat fins a Santa Victòria i d'allà de baixada fins a Farners - Sant Salvador i Sils.

Desprès d'una setmana de relax, avui hem acomulat 44km amb molt bona sensació, jo em pensava que patiria una mica i m'he trobat perfecta.

Ara a preparar la bossa, que demà vaig de colònies amb l'escola, però el que no pot faltar, LES BAMBES PER ANAR A CÒRRER. Farem alguns entrenaments matiners per la zona de Palamós.