dilluns, 4 de novembre del 2013

Duatló de Tavèrnoles

Ahir començava un dels meus objectius d'aquesta temporada. La Lliga Catalana de duatlons de Muntanya amb l'equip TRI-BU. Per mi un nou repte personal, perquè com a màster, que em queda poc per arribar-hi. Em suposa un esforç i sacrifici individual en el entrenaments i familiar a l'hora d'acompanyar-me.

A Tavèrnoles, començava la lligueta, nervis com a totes les proves i dubtes per veure com arribava. He entrenat, me sacrificat per veure un petit resultat o l'inici d'una temporada d'èxits a nivell personal.

Comencem el dia amb nervis, tots els de casa anem a veure com pateix el "papa", la Montse, en Marc i la Martina m'acompanyen. Al arribar a Tavèrnoles ens trobem els companys de club, en Sergi Durbau, està fet un toro, en Jordi Artau, que aquest d'aquí 4 dies no el vaurem passar!!!

Em preparo les coses, recollir dorsal, portar la bicicleta a la transició, ..., i a escalfar una miqueta. Nomès amb la pujada del principi ja escalfes. A les 9.55 ens donen quatre instruccions i a les 10h tret de sortida.

Començo a un ritme de menys a més, em trobo bé, les cames responen, però al ser un inici de pujada forta em costa agafar un ritme més ràpid. Penso mentres corro, agafa-t'ho en calma que encara queda el tram de BTT i el segon de run i sobretot que tots dos es surt i es comença a pujar de seguida. Primer tram de run 5,5km aprocimats amb un temps de 23 minuts. Agafo la bici i gas, anem pujant i planejant, agafant pistes i corriols guapíssim, però al llarg d'aquest tram em trobo em problemes amb el seuent i haig de parar 4/5 vegades per pujar i posar bé el seient. No acabo content, però arribo a boxes disposat a fer un últim tram de run de 2,5km.



Segon tram, em queda poc, però 1,250km de pujada, girar i tornar a baixar. A la pujada m'ho agafo molt en calma, però comença el planer i intento apretar, passo tres corredors i a la baixada em deixo anar fins arribar a meta.

Al final 73 de 152 corredors. No he acabat content per diferents aspectes. Poder la meva exigència era molt alta, però el que m'ha fet veure aquesta primera prova és que haig de seguir entrenant i sobretot aprendre dels petits o grans errors i sobretot APRENDRE A PATIR!!!

Vinga salut i kms i per la propera o RATAFIA o DUATLÓ DE VALLFOGONA???

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada