dilluns, 16 de setembre del 2013

TORNEM A ARRENCAR!

Feia temps que no explicava cap aventura de les meves. Els que em seguiu pel Fcebook, haureu anat veient que cada setmana penjo una frase respecte a la setmana que estic. Avui dilluns 16 de setembre he entrat a la setmana 7. Això té un significat i un objectiu final per mí, que més endavant us podré explicar.



Durant aquest temps no he estat parat, tot el contrari, entrenaments amb bicicleta de carretera, de run i sobretot participant en diferents proves, Cursa del Pollastre de Santa Cristina d'Aro i Cursa de Copa Gironina a Bescanó, aquesta organitzada pels nostres amics dels Bandolers.



Aquest diumenge, vaig participar a la duatló de Bellmunt, prova dins del calendari de duatlons de Terra Endins. Puc dir que va ser una duatló espectacular, un 10 en l'organització, però sobretot un +10 a 'ambient que hi havia al pujar a Bellmunt i al baixar pel camí de les fulles.
Arribava cansat, però amb un objectiu clar, disfrutar de la prova i així va ser. Sé que puc i aniré a més, estic cansat fisicament, però amb moltes ganes de seguir sumant i aquesta prova és la que dona ganes a això i segur que m'ajudarà a crèixer com a duatleta.

Bé, queda marcada al calendari, prova que s'ha de fer any darrera any!







Bé, ara no hi ha marxa enrera i a partir d'avui el blog torna a estar activat!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada