dimarts, 7 de maig del 2013

2a DUATLÓ CAMP A TRAVÉS - CAMPLLONG - TERRES DE SEGADORS

Aquest diumenge passat, va tenir lloc la 2a duatló de la lligueta Terres de Segadors a Campllong.




6 Makis ens vàrem dirigir a participar-hi alguns amb format parella i altres individualment. Com sempre, intento arribar amb temps per poder recollir el dorsal amb tranquil·litat i preparar les coses. 


Arribo a Campllong a les 8.10h aproximadament i comencem a respirar l'ambient de duatló, salutacions a companys Makis, companys d'altres batalles, gent que feia temps que no ens vèiem,....

Vaig a recollir el dorsal, número 33, els anys de Crist, em portarà sort? Desprès de recollir dorsal i bossa d'obsequis, vaig al cotxe a preparar les coses per portar-les a la transició. Un cop tot preparat, bambes de bicicleta, gels, casc,..., busco una bona posició a la zona de box per deixar la bici, sabates col·locades, casc, per tal d'arribar del tram de running i poder anar el més ràpid possible per fer la transició.

Un cop ho tinc tot a punt decideixo anar a escalfar una miqueta, no molt, perquè al llarg de la setmana he tingut molèsties darrera el genoll esquerra i no vull sentir dolor abans de començar. Escalfament ràpid però intens i direcció a l'arc de sortida. Em col·loco a la tercera fila, crec que estic ben situat per agafar un ritme i una referència bona. L'amic Jaume Freixas, fa un petit brefing, que si voleu que us digui la veritat, no sé que explica, però com que més o menys tots són iguals, jo concentrat. 





A les 9h donen el tret de sortida i començo a un ritme ràpid per situar-me en un bon lloc i així marcar-me un ritme constant. Comencem a còrrer per dins de Campllong, creuem la carretera i ens endincem dins de camins, marges de camps i molts corriols. Un circuit on té de tot. Un circuit divertit i sobretot distret. Vaig sense referència de temps perquè no porto rellotge, però em trobo molt bé i les meves intuïcions és que vaig dels 20/30 primers. Vaig avançant i algns em passen però no em capfico i segeuixo al meu ritme fins a la zona de transició.






Faig un canvi ràpid de run a BTT, estic molt posat a la cursa que sento de lluny el meu nom per megafonia i que un gran amic, Joan Roura, em diu que ara va per mi, jijiji, no el vaig veure fins a l'hora d'esmorzar. Poder no em va passar?


Com que el dijous havia fet el circuit de BTT, en els primers metres hi han quatre pujadetes curtes que es fan millor a peu, però jo la primera la faig a coll de la bici i les següents com que són dins d'un corriol hi ha gent, decideixo fer-ho a peu. Vaig avançant i les sensacions sobre la BTT són molt dolentes, no em trobo a gust amb el ritme de pedaleig i haig de començar a pensar amb aspectes motivadors per poder avançar; Va Martí a veure si ets el primer de Sils en Arribar! A veure si pots agafar en Xavi de Sils!!! Que en Joan no em pot agafar!!!, i així vaig fent. 


A partir del km 12 em començo a trobar millor i noto que les cames estan cansades però em responen. Anem entrant en corriols ràpids i divertits, pistes i laterals de camps. Faig l'últim esforç quant arribem a la carretera de Sant Andreu, sé que em queda poc per arribar i intento passar a dos corredors que tinc al davant hi ho aconsegueixo. Al final arribo a la posició 24 de la generla i 16 de la meva categoria (masculí). Per les sensacions que he tingut damunt de bicicleta, estic molt i molt satisfet del resultat final.

Ara, em toca preparar la següent prova de Terres de Segadors a santa Coloma de Farners, el diumenge 12 de maig.

Nomès vull felicitar a la gent de Campllong per fer possible aquesta prova i en Jaume Freixas, per ser un dels impulsors d'aquesta lligueta. FELICITATS I FINS EL 2014!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada