diumenge, 14 d’agost del 2011

Cada dia més!

Com ja he anat comentant al llarg de la setmana, cada dia més m'agrada entrenar i principalment fer patir una miqueta el me cos, però amb moderació.

Com heu pogut anar seguint, aquesta setmana he continuat amb els entrenaments pensant amb la triatló del dia 28 d'agost a Darnius. Aquests dies he anat alternant cursa a peu, BTT i natació. He pogut fer distàncies més llargues a peu i sobretot al mar, on he pogut entrenar la modalitat més complicada per mi.

El més important, que cada vegada més m'agrada alternar les tres modalitats, natació, BTT i running.
  • Nedant cada vegada em sento més a gust a l'aigua.
  • Corrent puc dir que cada dia allargo més la distància i el més important que acabo satisfet de l'entrenament. Aquest matí mentres anava corrent pels estanys, ja estava pensant dintre meu, si podria fer una 1/2 aquest any, bé deixava volar la imaginació mentre corria per un espai magnífic i acompanyat pels Manel.
  • BTT, la meva especialitat, tot i que no fa gaires anys que la practico, però amb la que hi disfruto molt i principalment ara que fisicament em trobo molt bé. Però haig de dir que em queda molt però seguiré lluitant per poder millor!
Bé, en general estic molt content pel meu rendiment, tot i que acabo de començar. Ara haig de treballar les diferents modalitats, principalment el còrrer i la BTT, per tal d'afrontar les diferents duatlons que tinc programades.

Per cert, observeu la meva última adquisició per poder "gambar" com un autèntic senglar. Les ZOOT M ULTRA TEMPO+ 4.0 2011. Ja podeu començar a tremolar!!!



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada