dilluns, 29 d’agost del 2011

AIXÒ JA NO HO PODEM PARAR!

Setmana intensa en tots els aspectes. Dilluns la Montse, en Marc, la Martina i Jo, marxàvem direcció a ISABA, al Pirineu Navarrés a passar uns dies de vacances, això si, amb les bambes per anar a còrrer, la bicicleta i les ulleres per anar a nedar a la piscina, que previament ja m'havia informat que a ISABA hi havia piscina.

El dimarts, al llevar-me prepar-ho tots els estris per anar a còrrer fins a un salt d'aigua. Surto de l'apartament i segueixo una pista fins a la cruïlla que m'indica el salt. Al final des de l'apartament al salt d'aigua 9km amb un desnivell de 960m i sobretot amb bones sensacions, amb això em reafirmo que cada vegada més m'agrada còrrer per la muntanya. Però l'entrenament no s'havia acabat. Desprès d'anar a banyar al riu amb els nens i la Montse, direcció a la piscina, allà m'esperaven 1500m de natació.

Dimecres, entrenament de qualitat. Vàrem passar el dia a Pamplona de "potes" amb la Mari Paz, carrer Estafeta amunt i carrer Estafeta avall. Un gran dia i principalment per en Marc i la Martina, que amb 6 i 3 anys ja són adictes als Sant Fermines i varen poder veure insitu el trajecte dels toros.




Dijous. Tocava entrenament de bicicleta. Quin entrenament, no s'havia on anava, pujava pistes i les baixava, agafava corriols i els tornava a baixar amb un desnivell de 1100m però molt divertit. Al final 18km però quins 18km!

Divendres i dissabte descans, divendres tornada cap a casa i dissabte 6km de running i passeig amb bici amb els nens per estirar una miqueta que diumenge tocava la meva 2na triatló a Darnius.

Diumenge TRIATLÓ DARNIUS. A les 6.30h sortiem de Sils uns quants silencs per anar a participar a la Triatló de Darnius. 600m nedant pel pentà de Boadella, 12km de BTT i 3km de running.


A les 9.2oh ens posàvem a l'aigua, ha sigut el dia he tingut les sensacions més dolentes nedant, no portava 100m i m'estava ofegant, em va costar molt agafar el ritme, per no dir que no el vaig agafar en cap moment. Surto de l'aigua en les últimes posicions i direcció a buscar la bicicleta, que m'esperaven 12km per les contrades de Darnius, amb pujades i baixades.



12km de BTT, començo a passar gent, amb un circuit ràpid i divertit amb moltes pujades i baixades i alguns corriols divertits. Amb bones sensacions i nomès m'esperaven 3km de running.



Deixo la bicicleta i començo a còrrer, em marco un ritme per puguer anar augmentant en mica en mica, començo a passar corredors i intento agafar el meu amic Jordi Gras, però la distància era massa llarga, em van faltar 500m per agafar-te Jordi, jijiji!!!



Al final, 32 de 105 participants. Amb bones sensacions damunt la bicicleta i corrent, ara falta entrenar el nedar. Classificacions AQUÍ

FOTOS de DIVERSPORT.

Bé, 2na Triatló al sac, ara toca preparar duatlons i alguna cursa de BTT i possiblament la triatló de Cadaques el dia 9 d'octubre.

Salut i km

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada