diumenge, 27 de març del 2011

VIII Marxa BTT de Sant Jordi Desvalls

Avui, dins del meu planning d'entrenaments, per anar acomulant kms, he anat a la VIII Marxa amb BTT de Sant Jordi Desvalls. Allà m'esperava el company David G.. A més, avui m'acompanyava el meu patrocinador dels EMIRATS DE LES MINES D'OSOR (El meu pare).

Nomès arribar, incripcions, i com no podia ser, no trobo la llicència, trucades aquí, trucades allà per a veure si estava a casa i res de res, a pagar assegurança, però coses de la vida, abans de començar direcció a la sortida, "tate" la llicència, està al cotxe, però com que ja no podia fer res, a preparar-nos per la sortida, hem anat amb en David G. i un cosí seu a rodar una miqueta per no sortir freds. Anem justos i a les 9.10h tret de sortida, més de 400 inscrits a la cursa, i em sembla que més de la meitat feiem la llarga.

Tornem a la sortida, com sempre enlloc de fer cas a en David i posar-me al davant, jo al mig del grup. Donen la sortida, i com que és en un pujantó, col·lapse per sortir.
Sortida molt ràpida, com tota la cursa, començo a passar corredors, corredors i agafo un bon ritme on em sento molt còmode. Anem enfilant pista i més pista fins entrar a un corriol de bosc i allà el primer problema, hem de creuar un clot i es forma un embús, però un cop superat, vaig mantinguent el ritme fins a final de cursa.

Cursa 35km.



Perfil.



Al llarg de la cursa nomès he tingut un petit problema amb el canvi on em costava molt pujar pinyons, entre el fang que es posava i que crec que haurem de fer unes reparacions he anat tirant. He pogut treure el fang en creuar una riera, que sense miraments baixo de la bicicleta, aigua fins a mitja cama i netejo la cadena, a més a 4/5 km un control, ens oferia oli, gràcies company.



Així he anat, fins arribar a meta, amb 2.11h i 34,97km.

Nomès em queda FELICITAR als companys del CC Sant Jordi Desvalls, en primer lloc per l'organització i en segon lloc per dissenyar un circuit ràpid, amb molts canvis de ritme i sobretot el que més m'agrada molts corriols, tan de tècnics com corriols ràpids. Per mi un circuit de BTT pur i dur.

Quant penjin les classificacions, ja les publicaré.

Bé companys, ara toca reposar i demà sessió d'SPINNING amb el meu company Joan Roura, i a preparar la ruta nocturna de les 10 Ermites el dia 2/3 d'abril.

Salut i kms, però sobretot QUE TREMOLIN ELS SENGLARS
Un Maki

1 comentari:

  1. Has trobat la llicència?. Els nervis!!. De les eves explicacions en dedueixo que has rodat força còmode i a bon ritme, Felicitats, però suposos que t'hauràs guardat una mica de ritme per demà també. A seguir entrenant i vigilant els rivals que el Maig s'acosta!!

    ResponElimina