dimarts, 21 de gener del 2014

ESQUÍ DE MUNTANYA A LA MASELLA


Aquest diumenge 19 de gener, amb els companys del Club Esquí La Selva, hem començat una nova temporada d'esquí. 

Any darrera any, en Marc i la Martina van perfeccionant el seu nivell d'esquí. Això em porta una gran felicitat perquè com gran amant d'aquest esport m'omple que els meus fills em puguin seguir en aquesta activitat.

Bé, però el primer dia no podia ser menys i no el vaig dedicar a 'esquí en si. Amb el meu cunyat i el mestre dels mestres Carles Figueres vàrem anar a fer esquí de muntanya. Modalitat que amb més de 25 anys practicant l'esquí no ho havia fet mai.

Després del període de duatlons, toca un descans actiu i una nova pretemporada pensant amb la 2a. Lligueta de duatlons Terres de Segadors 2014. I com no practicant un esport que et dona molt de fons i molta "xixa" per afrontar una lligueta i un conjunt de proves del 2014 amb la millor condició física possible.

Pujar 900 m de desnivell positiu amb 3km i dues hores et deixa fet caldo. Les sensacions van ser i seran molt bones. 

Segur que repatirem, però també anirem convinat amb l'esquí de pista, raquetes i enre setmana el run i la bicicleta.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada