diumenge, 21 d’octubre del 2012

Pensem amb la Ratafia?

Ja fa dies que estic intentant començar a entrenar nomès pensant amb la Cursa de 10k de la Ratafia del 11 de novembre, millor dit, pensar a pujar l'intensitat o canviar els entrenaments, mirant més a la muntanya i no tan al planer de Sils.


Aquesta setmana, podriem dir, que porto més d'una setmana amb un refredat del quinze, he intentat, intensificar els entrenaments, però sense deixar de costat la bicicleta.
Començava la setmana amb descans, perquè per les fosses nasals hi havia un tap que no em deixava respirar, però dimarts el cos m'ho demanava. Sortida de 35km de BTT per les contrades de Santa Coloma, amb la colla de Makis i el gran jefe del REM, Lluís Mas, que com sempre ens guia pel bon camí en les rutes que ens marca.
Dimecres, sortida de 6km, tot i el refredat per Blanes, a un bon ritme, pel meu estat de salut i per les rampes que trobem direcció a El Vilar, però haig de retirar-me abans, perquè em costa respirar. A conseqüències d'aquest refredat, que enlloc de millor, empitjora, dijous descans, JA NO AGUANTO MÉS!!!. Divendres, com que les cames i el pit no poden, sessió de gimnàs a casa i dissabte cansat de tot, cronoescalada a Argimont amb bicicleta.
Avui, tenia preparat un entrenament curt però amb intensitat. Pujar a Argimont, alternant pista i trialeres de pujada i baixada. Entrenament diferent, perquè mentre jo estava pujant i baixant, la Montse, en Marc i la Martina, buscant bolets i al final en Marc ha fet un troç de trialera de baixada amb mi, AQUEST MEU FILL PROMET, ÉS VALENT I LI AGRADA CÒRRER, AI QUINA POR!!!

Ara seguirem entrenant i pensant amb la Ratafia, que faré desprès de sopar un bon bistec i uns quants pinetells, i amb la del dia 11 de novembre.

Salut i kms.







 Futur Skyrunner



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada