dimarts, 1 de maig del 2012

ENTRENAMENT PENSANT AMB TERRA DE MAQUIS.

Avui a les 6.30h, uns quants raiders hem quedat per fer un entrenament llarg, amb forces kms per preparar Terra de Maquis i la Tramonbike.

Sortiem de Sils puntualment direcció a l'Esparra i d'allà direcció a Can Gorgals, per començar una pujada intensa d'uns 3/4 km per trencar la suó. Un cop hem arribat a la pista de Farners, direcció a Sta. Victòria Sauleda (sense arribari), per tal d'agafar una baixada que ens portava a Joanet. Un cop hem arribat a Joanet, hem agafat un corriol-pista de baixada fins arribar a Arbúcies, on hem fet parada tècnica per fer fotos i esmorzar.

Desprès de parar uns 15 minuts, hem començat a enfilar per la pista que ens porta a Santa Fe, per arribar a Coll de Té. Cadascú s'ha agafat el seu ritme, ja que ens quedava una hora aproximadament de pujada progressiva per una pista ampla, que això és el que no ens agrada gaire.

Un cop reagrupats a Coll de Té (foto), hem agafat un corriol-trialera marcat fins arribar a Arbúcies. Allà ens hem dividit, uns quants hem tirat carretera avall i els altres companys han continuat fins a Can Puig, crta de Farners i a casa.

Gran matí de BTT i sobretot gran entrenament pensant amb Terra de Maquis, que allà patirem de valents. Al final 88km i amb bones sensacions, tot i que cal dir que les cames han arribat en algun moment a picar una miqueta.