dijous, 19 de gener del 2012

TORNEM A COMENÇAR!

Desprès de la cursa a La Cellera, he fet un parèntesi de 7 dies, d'aquests 7 nomès he entrenat 3 i a mig gas.

Els altres dies m'han ajudat a pensar i reflexionar quins objectius vull aconseguir aquest any 2012.

Necessito entrenar més la BTT. Pensava que amb dos dies en tenia prou, però vaig veure que no. Creia que estava en bones condicions, i com ja vaig explicar els 15km primers es van fer eterns.

Despres d'això he planificat, cal consultar-ho amb el meu amic Joan Roura, si els objectius que vull aconseguir ho puc fer entrenat 6 dies a la setmana, planificats d'aquesta manera:

Dilluns: Estirar cames 4/5km de running urbà.
Dimarts: BTT - Running - BTT.
Dimecres: 14/15km de running de muntanya (imatge 14km de la Mar i murtra realitzats aquests dimecres 18/01/12).
Dijous: BTT
Divendres: Running i/o Tonificació.
Dissabte: Descans
Diumenge: BTT



Bé, aquesta és la meva reflexió desprès d'una cursa que em va fer veure, quins objectius m'havia de marcar i sobretot com volia arribar a les diferents duatlons i curses que tinc programades i en ment.

Seguirem entrenant i lluitant per aquests nous reptes i objectius personals.

Salut i km

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada