dimarts, 27 de desembre del 2011

OBJECTIU EN MENT!!


El 2 de juny, a la comarca d'Osona es porta a terme els TRACKS DEL DIABLE NON STOP. És una prova, que m'estic plantejant mol seriosament per fer-la.

El meu objectiu seria la NON-STOP TRACKS DEL DIABLE SILVER: 102 km i 2709 m de desnivell positiu acumulat. Tinc el mes de març i abril per entrenar i veure les sensacions. Si veig que els entrenaments són
fructífers ens hi tirarem de caps!

Espero poder comptar amb la companyia d'algun Maki o company BTT'ru, per tal de poder gaudir d'aquesta prova.

La preparació, per part meva ha de ser més mental que física, per tal de poder aguantar diferents moments entre la meva BTT i jo. Crec que amb els consells dels amics, els entrenaments i la motivació ho podrem aconseguir, si al final hi participo.



Salut i km



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada