diumenge, 17 de juliol del 2011

1a. Setmana.

Aquesta setmana, he començat els entrenaments amb més intensitat, per anar a còrrer la Triatló Sprint de Portbou, el proper diumenge 7 d'agost.

Des de la duatló del 29 de maig, havia fet un període de descans, però sense deixar d'entrenar, però havia baixat el ritme i la intensitat.

Aquesta setmana, me posat les piles. Ha sigut una setmana intensa, igual que les properes tres setmanes que m'esperan d'aquí al 7 d'agost.

Dilluns: Per començar, vaig sortir a còrrer amb en Jordi B. i en Marc Ll., tot i que tenia un fort cop al dit del peu, que fins i tot vaig pensar amb alguna cosa greu, però al final nomès va ser el cop. Vam fer la volta als estanys 6km per començar.

Dimarts: Tocava BTT. Vaig sortir de casa direcció Sta. Coloma, d'allà vaig pujar per la depuradora, fins a la pista que porta de Ca l'Agustlí a la carretera de Farners, abans d'arribar a la carretera, vaig girar direcció la Torre de Can Planas i d'allà a Farners per darrera fins a Sant Salvador i Sils, 34km a un molt bon ritme.

Dimecres: Em tocava un entrenament de running amb força intensitat. Vaig agafar el cotxe i em vaig plantar a Sta. Coloma, al aparcament de Sant Salvador, d'allà direcció a Farners, vaig començar a un ritme molt suau i en mica en mica vaig anar pujant la intensitat. Per baixar vaig anar combinant la pista amb corriols, trialeres,.... Molt bones sensacions a l'hora de baixar, les cames no es van carregar, al final 9km.

Dijous: Tocava BTT, però aquesta vegada amb la companyia del Maki Enric O., vàrem sortir de Sils direcció Sta. Coloma, d'allà a Farners, però abans d'arribar vàrem girar direcció Ca L'Agustí i fins el Rieral per la pista i corriols de la cursa dels Pirates del Roca, al 1400 i fins a Sils per darrera, total 37km i el més important molt i molt bones sensacions i sobretot a un ritme força alt.

Divendres: Com heu pogut llegir fins ara, per fer una triatló, encara no havia posat els peus a l'aigua. No ho vaig poder fer fins avui, perquè portava punts al braç i no em podia banyar, Un cop em van treure els punts, directa a l'aigua, però primer 6,5km de running suaus pels estanys.
La sensació de nedar, jo que no ho havia fet mai per preparar-me per una prova esportiva, van ser dures. Què vull dir amb això? Per ser la primera vegada que em posava a una piscina per fer metres i més metres, em va costar moltíssim, ara adaptar-se a les ulleres, coordinar els braços, ara pica de peus,..., carai que complicat, però al final i era el meu objectiu per ser el primer dia 400m. Content i el meu pensament; AIXÒ HO MILLORAREM!

Dissabte: Tocava platja, però clar, dins de la bossa les ulleres i a entrenar. Que diferent que és nedar a mar, entro a l'aigua i nomès porto 10 braçades i la primera glopada d'aigua, però jo endavant, el meu objectiu era arribar a la boia i fer 650m i amb esforç, repte aconseguit. Per ser el segon dia que nedava, força bé.

Diumenge: Avui, ha tocat descans, descans i més descans, i sobretot carregar piles per començar una nova setmana d'entrenaments.

Això s'acosta i la motivació ara mateix està que flora!! Espero mantenir el ritme i la intensitats dels entrenaments al llarg d'aquestes tres setmanes.

Un maki.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada