diumenge, 21 de novembre del 2010

Matí de patiment a Sant Feliu de Guíxols.

Aquest matí, amb una fred que pelava, amb en David G., hem anat a còrrer la Copa Gironina a Sant Feliu de Guíxols. Allà ens hem trobat companys del CC Maçanet, del REM i qui no.... el nostre SPINNER, que sort que abans de sortir m'ha comentat, no estic gaire bé, a partir de Nadal comencerem a entrenar una miqueta per anar agafant la forma.

El circuit que ens han dissenyat els companys de Sant Feliu, era de 35km (volta llarga), en la qual hi havia de tot pujades, corriols, baixades, corriols de baixada,.... He començat força bé, però en els corriols es provocaven certs col·lapses, que feien baixar el ritme, però aquesta no és l'excusa. Molt aviat al km 12/13 he començat a notar que les cames no anaven, dolors a les caderes, no mantenia el ritme ni la cadència, i a més he anat molta estona sol i no podia agafar cap referència. Tot aquest cúmul de circumstàncies han fet que patís com feia temps que no patia, em venien rampes, perdia la manxa,... i el "collons" d'SPINNER, preocupat per mi, ja volia telefonar al 112.

Bé, he acabat, perquè com ja sabeu UN MAKI MAI ABANDONA, amb rampes, dolors al tot el cos i amb un temps de 2h 21m.

Ara a recuperar-me i preparar nous reptes que tinc en ment.

Per cert felicitar a l'organització pel circuit que han marcat, corriols nets, ben senyalitzat,... FELICITATS GANXONS!!!

PD. SPINNER ens tornarem a veure FACE TO FACE.

Salut i km

2 comentaris:

  1. Martí a seguir entrenant , corrent, amb la bici, i vigila que s'acosta Nadal, turrons, cava , Kilos de més i després us queixeu que si la rígida, que si la total...
    Estic esperant el repte que m'has proposat de cares al 2011, ja sigui a peu o en btt o combinat, ja saps.
    Fins la pròpera Crack!!

    ResponElimina
  2. Força i endavant, crack....i ja saps, geni i figura fins la sepultura...
    Salut i Km

    ResponElimina